Davant la situació actual de prevenció i contenció del Covid-19 a la Fundació, com a entitat formativa, hem pres la decisió de suspendre totes les activitats fins al 30 de març.

Aquesta mesura afecta a totes les nostres activitats de l’Institut de Creixement, les sessions formatives de lInstitut d’Ecologia Emocional i també les trobades de lInstitut de Recerca que estaven previstes durant aquest mes.

De la mateixa manera substituirem la presentació de l’11a Promoció del Màster en Ecologia Emocional prevista pel proper dimecres de forma presencial per entrevistes telefòniques o via Skype. Inscriu-te aquí i contactarem amb tu per concertar una entrevista.

Des de la Fundació Ecologia Emocional estem a la vostra disposició, treballant per tornar a la normalitat tan aviat com sigui possible.
Volem aprofitar per enviar un especial reconeixement al personal sanitari i a tots els/les professionals que estan treballant per acompanyar a les persones a cuidar i recuperar la seva salut.