Qui Som

Benvinguts a casa vostra!

Benvinguda del Fundador i la Presidenta

JAUME SOLER I LLEONART

Fundador i President Honorari de Fundació Ecologia Emocional

Jo us vull animar a somiar. El nostre món ho necessita cada cop més. No talleu les ales als vostres somnis. La nostra humanitat rau en aquesta capacitat de visualitzar formes millors de ser persones i de construir un món millor, més solidari, més just, més amorós.

L’any 1996 varem crear aquest projecte amb una idea força de Miquel Martí i Pol: “…Perquè tot està per fer i tot és possible”. Ara bé, no n’hi ha prou en pensar, desitjar o somiar coses boniques, cal passar a l’acció. Això deia Suennens: Benaurats els qui somien somnis i estan disposats a pagar el preu de fer-lo realitat! Avui aquesta Fundació compta amb vint-i-tres anys de treball generós de cents de persones que estem convençudes de que si volem un molt millor, nosaltres ens hem de fer millors.

Espero amb goig la oportunitat de donar-vos la benvinguda personalment.

Un HOLA ben gran! M’agrada aquesta paraula perquè un HOLA són braços oberts, ment i cor obert, i molts ganes de deixar entrar tot allò que arribi perquè pugui esdevenir. És acollida, és generar possibilitats de canvi, oportunitat, és obrir-se a l’experiència de conèixer altres mirades i formes de participar en el món. En la nova etapa d’aquesta Fundació que tant estimo, volem fer honor al camí fet fins aquí, a l’excel·lent tasca de totes les persones que ho han fet possible i continuar amb fidelitat la seva missió.

Per això us animem a conèixer-nos, a ser-ne part, a participar, a fer sinèrgies amb nosaltres. Tots formem part d’aquest gran tot que es diu humanitat. Fundació Ecologia Emocional vol fer una aportació en la línia de la millora ètica i de qualitat emocional de persones i institucions. I això ho continuarem fent autoaplicant-nos tots aquests valors humans que volem promoure.

Posem a la teva disposició Creixement Personal i Ecologia Emocional: Perquè un món diferent i més just no pot ser construït per persones indiferents

MARIA MERCÈ CONANGLA

Presidenta de Fundació Ecologia Emocional

Un projecte amb 23 anys d'experiència

La Fundació Ecologia Emocional, projecte amb vint‐i‐tres anys de vida, és una entitat privada sense ànim de lucre fundada per Jaume Soler i Mercè Conangla, que treballa per donar una resposta seriosa i creativa al repte actual del creixement personal i l’educació emocional i en valors.

La generositat és un valor clau d’aquest projecte.

Els nostres objectius

• Proporcionar eines d’autoconeixement a aquelles persones interessades a fer un camí de progrés i de creixement personal.
  • Impartir formació especialitzada dins d’una línia psicològica d’enfocament humanista, en el marc de l’Ecologia Emocional.
  • Crear espais d’educació emocional i treball en valors. Treballar per afavorir l’intercanvi d’experiències entre persones i col∙lectius que treballen per una societat més humanitzada i, molt especialment, aquells que es dediquen a l’atenció, l’assistència i la formació de persones.
  • Oferir espais de creixement personal i recursos de gestió emocional pels col∙lectius socials especialment vulnerables.

LA NOSTRA HISTÒRIA

Creació de l'Associació Àmbit per Jaume Soler i Mercè Conangla
0
Publicació Primer llibre ‘Donar temps a la vida’ (J.Soler i M.Conangla)
0
Creació del model d’Ecologia Emocional. (J.Soler i M.Conangla) Canvi nom a: Fundació Àmbit
Inici Institut d’Ecologia Emocional 1ª Promoció Master EE
Denominació Actual: Fundació Àmbit Ecologia Emocional. Neix IEE MÈXIC
0
Neix l’Institut de Recerca en EE i CP, dirigit per Jaume Soler.
0
Entrega Primer Segell Qualitat Êtica i Emocional OEE (Hospital Clínic de Barcelona)

L'ESTRUCTURA DE LA FUNDACIÓ

Un centre de referencia en creixement personal i gestió de les emocions.
L’objectiu de la Fundació és proporcionar eines formatives especialitzades a tothom que vulgui treballar en un projecte de millora personal i col·lectiva. Per a aconseguir aquest objectiu ens organitzem en tres àrees d’acció diferenciades:

Institut de Creixement Personal

Té com a objectiu crear espais de treball individual i de grup orientats a generar consciència i actualitzar el coneixement d'un mateix per tal de donar millors respostes als reptes que la vida planteja.

Institut d'Ecologia Emocional

Aquesta àrea té com a finalitat formar professionals competents en gestió i educació emocional i treball amb valors des del model Ecologia Emocional i incidir positivament en la Transform‐Acció positiva dels ecosistemes familiar, educació, social i salut i d’organitzacions

Institut de Recerca EE i CP

Àrea dirigida per Jaume Soler, formada per professionals que es dediquen a la recerca i a la investigació d’allò que s’esdevé en relació a emocions, valors i recursos que facilitin el nostre creixement com a persones a la nostra societat.

MISSIÓ, VISIÓ I VALORS

El nostre codi ètic

La MISSIÓ de la Fundació és acompanyar els processos de creixement emocional i ètic de les persones, per tal que creixin de manera equilibrada i sostenible per poder contribuir a col·laborar a la millora del món.

La VISIÓ es ser una entitat referent per a aquelles persones i organitzacions que vulguin contribuir a la construcció d’un món més lliure, just, solidari i humanitzat; desenvolupant, practicant i compartint els principis del model de l’Ecologia Emocional.

VALORS FUNDACIONALS

• Ètica de plantejaments
  • Transparència
  • Rigor i qualitat