Training d’Ecologia Emocional per a Adolescents ‘Emociona’t amb la vida’

El present programa “Emociona’t amb la vida” té com a finalitat promoure l’autoconeixement i la gestió emocional en els adolescents que vulguin aprendre i adquirir eines i recursos pràctics per afrontar amb confiança els reptes del seu dia a dia.

El programa està dirigit a adolescents d’entre 11 i 16 anys amb la voluntat i motivació d’iniciar un procés de descoberta d’un mateix. El camí que facilitarem amb l’autoconeixement i l’Ecologia Emocional és la reserva de qualitats, fortaleses i virtuts per a construir una base sòlida de confiança i autoestima.

Oferrim als adolescents l’oportunitat d’entrenar les emocions i desenvolupar les habilitats necessàries que els ajudaran a consolidar la seva identitat i talents.

Vine a les nostres sessions informatives per conèixer les nostres aules, les formadores i resoldrem tots els teus dubtes sobre el programa. Inscriu-te aquí a la propera!

Programa de 40 hores (10 sessions)
1 Dissabte al mes (Inici Gener'20)
Horari: Dissabte matí de 10 a 14h
Total hores presencials: 40h
Tutoria individual: 2h
Tutoria pares : 2 h

Aules de la Fundació a Sant Andreu. Recinte Fabra i Coats.
C/ Sant Adrià, 20.

18 de gener – 15 de febrer – 14 de març – 18 d'abril – 16 de maig – 13 de juny – 19 de setembre – 17 d'octubre – 14 de novembre i 12 de desembre.

Certificat amb un mínim d'assistència del 80% i lliurament de tots el treballs individuals i grupals.

Descarrega't el programa

El programa pretén ser l’inici del procés d’autoconeixement de l’adolescent i la base del trampolí que els impulsi i els animi a seguir el camí de l’educació emocional i el de la descoberta del propi ésser. Per una banda, l’educació emocional els ajudarà a gestionar els conflictes propis de l’adolescència i a fomentar relacions personals amb més qualitat, enriquidores i sostenibles. L’altre camí que facilitem amb l’autoconeixement és la recerca de les qualitats, fortaleses i virtuts, és a dir, la descoberta d’un mateix.

Al final del curs pretenem que l’adolescent s’emporti una experiència emocionalment intensa, tant de l’aprenentatge en les classes com de la convivència amb els companys, un temps de reflexió i també de diversió. Per tant, tot el programa està plantejat perquè l’adolescent sempre pugui tenir una participació activa, entretinguda i vivencial.

Destinataris

Programa dirigit a  Pre-adolescents i adolescents d’11 a 16 anys. (Alumnes que cursin ESO)

Formadores

LAURA ESQUINAS LÓPEZ. Psicòloga individual, familiar i de parella amb més de 15 anys d’experiència. Codirectora de Khepra, centre de dia per a trastorns de la conducta alimentaria en adolescents. Membre de l’Institut de Recerca de la Fundació Ecologia Emocional.

BET MASALLERA.  Pedagoga, Coach Emocional i formadora. Màster en Ecologia Emocional. PostGrau en Creixement Personal i PNL. Practicioner i Màster Trainer PNL. Coach certificada per ICF.

Més informació sobre les formadores al programa.

• Preu del programa sencer (10 sessions – 40 h):  500 €
  • Preu per pagament únic:  475€ (100€ matrícula + la resta a inici de curs).
  • Pagament fraccionat:  125€ matricula + 3 rebuts trimestrals de 125€ a gener, abril i octubre).

** Amics i Amigues de la Fundació, així como alumnes i ex-alumnes d’altres programes formatius:

• Preu del programa sencer (10 sessions – 40 h):  450 €
  • Preu per pagament únic:  425€ (100€ matrícula + la resta a inici de curs).
  • Pagament fraccionat:  125€ matricula + 3 rebuts trimestrals de 110€ a gener, abril i un 105€ a l’octubre).