Tallers Matinals orientats a la Gestió de Grups o Equips de Treball

“Treballar en equip no és una virtut, és una elecció conscient i voluntària que sorgeix construint llaços de confiança
basats en la vulnerabilitat humana que mostren els integrants de l’equip, davant els seus errors, temors, i dificultats”
Patrick Lencioni

Els equips i grups de treball es troben en un moment en que han de donar les millors respostes als reptes que se’ls presenten en aquest món incert i en constant canvi. Aquesta capacitat serà el factor de qualitat que definirà la seva excel·lència.

És temps de donar respostes més intel·ligents i millors als reptes d’aquest món global i incert. Són les situacions adverses les que ens serveixen per a veure’ns a nosaltres mateixos tal com som, amb les nostres fortaleses i àrees de millora.

Oferim un cicle de tres Tallers Matinals complementaris d’Ecologia Emocional orientats a la gestió de grups o equips de treball, amb l’objectiu de promoure la qualitat humana en tota persona que coordini o formi part d’un equip.

REALITZAT.  29-02-2020: Treball en Equip: Cooperació vs Competició. Formador: Albert Bover

23-05-2020: Recursos d’Ecologia Emocional per la cohesió d’equips de treball. Formadora: Isabel Cordón

04-07-2020: Maletí de recursos en la conducció d’equips. Formador: Albert Bover

A continuació pots consultar el programa complet i fer la teva inscripció!

Taller Matinal
Dissabtes 9,30 a 13,30h

Aules de la Fundació a Sant Andreu. Recinte Fabra i Coats.
C/ Sant Adrià, 20.

29-02-2020: Treball en Equip: Cooperació vs Competició. Formador: Albert Bover

23-05-2020: Recursos d'Ecologia Emocional per la cohesió d'equips de treball. Formadora: Isabel Cordón

04-07-2020: Maletí de recursos en la conducció d'equips. Formador: Albert Bover

Descarrega't el programa

Aquests tres tallers són introductoris i estan adreçats a qualsevol persona que tingui interès en adquirir eines per a enriquir-se en la gestió i desenvolupament d’equips. Tant si ja disposa d´experiència en la gestió dels mateixos com si
s’està iniciant en la mateixa.

Aplicarem de forma pràctica i vivencial, algunes metàfores pròpies del model d’Ecologia Emocional per treballar aspectes claus com el funcionament d’un grup, el concepte de treball cooperatiu, el lideratge, la confiança i la gestió d’intangibles entre les persones.

Preu per públic en general: 60 € per taller / Preus per Amics i Amigues de la Fundació: 50 € per taller

• Si t’inscrius a dos tallers 5% de descompte en el preu total (Dos tallers 114 euros / 95 euros Amics i Amigues)
  • Si t’inscrius als tres tallers 10% de descompte en el preu total (Tres tallers 162 euros / 135 Amics i Amigues)

No et quedis sense plaça!

Fes aquí la teva inscripció!