Curs de Facilitació i Dinàmiques de Grup

Inici curs: 1 d’octubre 2022

Aquest curs afavoreix la creació de vincles saludables i emocionalment ecològics que milloren el clima laboral. Es basa en els principis de Form-Acció que s’han aplicat amb èxit en múltiples cursos de la Fundació Ecologia Emocional. El grup es converteix en un espai protegit de respecte.

La Facilitació i Dinàmiques de Grup és bàsic per a persones que treballen amb famílies, en escoles i en tota mena d’organitzacions.

• Proporcionar una visió de l’ecosistema dels fenòmens grupals aplicant visions, metàfores i noves tècniques de dinàmiques de grup.
  • Capacitar per dur a terme una anàlisi dels moviments, forces i fenòmens que tenen lloc en els grups.
  • Facilitar eines pràctiques i la metodologia que s’aplica en les etapes que conformen la vida d’un grup.
  • Promoure l’aprenentatge i l’adquisició de coneixements, habilitats, valors i actituds, i que aquests es plasmin en accions concretes.
  • Proporcionar recursos perquè cada persona es conegui a si mateixa, es comprengui i respecti a fi de ser capaç de respectar i comprendre als altres, interactuant de forma positiva i vinculant-se de forma sana.
  • Crear un context que desenvolupi les habilitats de gestió emocional i facilitació de grups.
  • Contribuir a l’assoliment d’objectius personals i col·lectius, buscant l’excel·lència.

Duració total curs: 150 hores
Formació presencial: 102 hores (inclou 24 hores de laboratori de pràctiques)
Treball individual y grupal de creació de dinàmiques: 48 hores

Aquest curs inclou un seguimient tutoritzat d'evolució personal.

Fundació Ecologia Emocional
Recinte de Fabra i Coats
Carrer Sant Adrià, 20

Dissabtes. Horari de 9:00 a 14:00h i de 15:30 a 19:00h

1 octubre 2022
22 octubre 2022
19 novembre 2022
17 desembre 2022
14 gener 2023
4 febrer 2023
25 febrer 2023
18 març 2023
22 abril 2023
6 maig 2023
10 juny 2023
1 juliol 2023

Assistència mínima del 80% de les hores presencials i entrega dels treballs individuals i grupals.

Descarrega't el programa
Més informació

És una metodologia interactiva i experiencial que promou la participació, la creativitat i l’acció. Aquesta formació fomenta:

• El creixement personal dels participants
  • La participació activa dels alumnes
  • L’escolta activa i consciència col·lectiva
  • La iniciativa i creativitat
  • Les actituds positives davant els problemes de relació
  • La comunicació intrapersonal i interpersonal

A qui va dirigit

• Persones que desitgin desenvolupar o perfeccionar les seves habilitats com a facilitadores de dinàmiques de grups.
  • Professionals vinculats al món de la psicologia, teràpia i facilitadors del creixement personal.
  • Professionals de l’educació, docents, entrenadors esportius, polítics, treballadors i educadors socials, formadors, pedagogs, coaches.
  • Professionals d’organitzacions i empreses que lideren grups i equips de treball.
  • Professionals de la salut i aquells que treballen amb grups específics o de prevenció de riscos ocupacionals i psicosocials.
  • Professors, consultors, formadors, que vulguin millorar i perfeccionar les seves tècniques de dinamització i facilitació de grups.
Inversió
  • Preu Amics i Amigues de la Fundació Ecologia Emocional: 1.250 € (amb antiguitat mínima de 2 anys o bé per exalumnes del  Màster Ecologia Emocional).
  • Preu general: 1.550 € (Consulta’ns facilitats de pagament).

Fes-te Amic i Amiga de la Fundació per 45 € anuals.

Inscriure’t en aquest curs

Nom*