Programa en Facilitació i Dinàmiques de Grup

Inscripcions obertes! Inici curs octubre 2022

Contacta’ns per informar-te i inscriure’t en aquest programa

Inscriu-te al taller tastet “Per a qué una dinàmica de grup?” del dissabte 10/09/2022

On hi ha persones s’estableixen dinàmiques de grup que poden anar en la línia de crear o en la de destruir: família, escoles,  treball, amistats, organitzacions de tota mena…

La missió d’aquest programa és la capacitació en la conducció i facilitació de tota mena de grups per a afavorir la creació de vincles sans i emocionalment ecològics que contribueixin a l’assoliment dels objectius personals i col·lectius, buscant l’excel·lència amb elevats nivells de creativitat. Les dinàmiques per a grups són un bon mitjà per a vincular els coneixements a la pràctica, ja que no es pot ensenyar cap habilitat només parlant d’ella.

Aquest programa es basa en els principis de Form-Acció i de No Implicació que s’han aplicat amb èxit en múltiples programes en Fundació Ecologia Emocional. El grup es converteix en un espai protegit de respecte.

• Proporcionar una visió ecosistèmica dels fenòmens grupals aplicant visions, metàfores i tècniques noves de dinàmiques de grup.
  • Capacitar per a dur a terme una anàlisi dels moviments, forces i fenòmens que tenen lloc en els grups.
  • Facilitar eines pràctiques i metodologia per a aplicar en cadascuna de les etapes que conformen la vida d’un grup.
  • Promoure l’aprenentatge i adquisició de coneixements, habilitats, valors i actituds, i que aquests es plasmin en accions concretes.
  • Proporcionar recursos perquè cada persona es conegui a si mateixa, es comprengui i respecti a fi de ser capaç de comprendre i respectar als altres interactuant de forma positiva i vinculant-se de forma sana.
  • Crear un context que faciliti desenvolupar les competències de gestió emocional i habilitats per a la facilitació de grups.

Duració total programa: 150 hores
Formació presencial: 102 hores (inclou 24 hores de laboratori de pràctiques)
Treball individual y grupal de creació de dinàmiques: 48 hores

Aquest programa inclou un seguimient tutoritzat d'evolució personal.

Fundació Ecologia Emocional
Recinte de Fabra i Coats
Carrer Sant Adrià, 20

Dissabtes. Horari de 9:00 a 14:00h i de 15:30 a 19:00h

1 octubre 2022
22 octubre 2022
19 novembre 2022
17 desembre 2022
14 gener 2023
4 febrer 2023
25 febrer 2023
18 març 2023
22 abril 2023
6 maig 2023
10 juny 2023
1 juliol 2023

Assistència mínima del 80% de les hores presencials i entrega dels treballs individuals i grupals.

Descarrega't el programa

És una metodologia interactiva i vivencial que fomenta la participació, la creativitat i l’acció. Les dinàmiques de grup es creen, es viuen i es reflexionen extraient aprenentatges pràctics del que s’ha experimentat. Fomenta:

• El Creixement Personal dels participants
  • La participació activa dels alumnes
  • Escolta activa i consciència col·lectiva
  • La iniciativa i creativitat
  • Actituds positives davant els problemes de relació
  • La comunicació inter i intrapersonal

Destinataris

• Persones que desitgin desenvolupar o perfeccionar les seves habilitats com a facilitadors de dinàmiques de grups.
  • Professionals vinculats al món de la psicologia, teràpia i facilitadors del creixement personal.
  • Professionals de l’educació, docents, entrenadors esportius, polítics, treballadors i educadors socials, formadors, pedagogs, coaches.
  • Professionals d’organitzacions i empreses que lideren grups i equips de treball.
  • Professionals de la salut i aquells que treballen amb col·lectius específics o de prevenció de riscos laborals i psicosocials.
  • Professors, consultors, formadors, que vulguin millorar i perfeccionar les seves tècniques de dinamització i facilitació de grup
  • Preu Amics i Amigues de la Fundació Ecologia Emocional: 1.250 euros
  • Preu general: 1.550 euros

Consulta’ns facilitats de pagament.

Nom*

Cognom*