PMA Descobreix el teu propòsit i utilitza el teu potencial

Descripció

Oferim un curs per a ajudar les persones a descobrir propòsits i dur-los a terme utilitzant el potencial. L’objectiu del PMA és arribar al major nombre de persones possible, per a impactar en les cures, la pau interior i l’autorrealització personal i professional d’aquestes. Tot plegat, amb un efecte expansiu sobre nosaltres mateixos, la resta i el meravellós món on vivim.

Inici del curs: 9 de març del 2023

Formador/a: Maria Jose Buera i Arantza Danés

Contingut

Mòdul 1. Silenci, Consciència i Connexió

Mòdul 2. Descobrint la meva identitat i vincle emocional

Mòdul 3. Motivacions socials inconscients TAT

Mòdul 4. Coherència de valors TVS

Mòdul 5. Focalitzant fortaleses VIA

Mòdul 6. Desencadenant la meva energia

Mòdul 7. Alineació i Propòsit

Mòdul 8. Marca Personal y Comunicación

Mòdul 9. Impacto Digital

Mòdul 10. Disseny estratègic del pla d’acció

Mòdul 11. Contactes i Networking

Mòdul 12. Utilitzant el meu potencial

Mòdul 13. Implementació del Pla d’Acció estratègic

13 sessions de 3 hores cadascuna (en dijous)

Online. Zoom

Els dijous 9, 16, 23 i 30 de març del 2023, el 20 i el 27 d'abril del 2023, el 4, l'11, el 18 i el 25 de maig del 2023 i l'1, el 8 i el 15 de juny del 2023

Hora: de 10h a 13h (CET)

Els objectius generals d’aquest programa son:

· Enllaçar propòsit i potencial des del lideratge conscient en acció coherent creativa

Els objectius específics són:

• Descobrir qui ets, quina és la teva essència i quin és el teu propòsit
  • Desaprendre creences que et limiten
  • Re-aprendre creences que et permeten créixer
  • Alinear les teves motivacions, valors i fortaleses
  • Desencadenar la teva energia impactant en la teva ROI
  • Desenvolupar competències per a expandir el teu temps i ampliar oportunitats
  • Impactar en la teva marca personal i comunicació de la mateixa
  • Usar el teu potencial i fer un match amb el teu propòsit en acció coherent creativa
  • Crear i implementar el teu pla d’acció estratègic

Metodologia

Des de la proximitat, la vulnerabilitat i l’autenticitat, oferim una experiència de valor aportant eines útils i aplicables des d’una perspectiva holístic científica, multidisciplinària i interprofessional integrada en el Marc del Model de l’Ecologia Emocional.

Ens basem en principis psicopedagògics cooperatius, interactius, participatius del procés d’ensenyament – aprenentatge significatiu (sentit i significat) afavorint la transferència de la teoria a la pràctica i integració en l’activitat del nostre dia a dia, impactant en el desenvolupament i canvi sostenible.

Dirigit a:

PMA és un programa de formació pensat i estructurat per a co-crear eines de valor amb persones que es troben en procés de transformació personal i professional. Persones valentes que es replantegen les seves vides i decideixen parar i mirar cap a dins per a descobrir la seva pròpia essència.

Inversió

Preus

• Preu Amics i Amigues de la Fundació Ecologia Emocional: 450 euros (Fes-te Amic i Amiga de la Fundació per 45 € anuals).
  • Preu general: 695 euros.

Nom*

Cognom*