MASTER D’ECOLOGIA EMOCIONAL

Aquest Màster d’Ecologia Emocional, del qual iniciem 10a Promoció a Barcelona aquest any 2019, ha adquirit una maduresa metodològica que el situa entre les propostes més elaborades i rigoroses que es poden trobar actualment en l’oferta educativa destinada a l’autoconeixement, creixement personal i educació emocional.

QUÈ APORTA DE NOU AQUEST MÀSTER?

• Un model propi que s’està aplicant amb èxit.
  • Una proposta als nostres alumnes d’avançar en el seu procés d’autoconeixement i experimentar el que hauran d’aplicar.
  • La possibilitat d’ampliar el seu perfil professional incorporant eines per a la gestió emocional sostenible, la facilitació de processos de millora personal i professional en el camp de l’ètica, els valors i la qualitat emocional.
  • Acompanyament per part d’un tutor personal durant tot el procés.

• Actualitzar el coneixement de les pròpies competències emocionals i la presa de consciència dels propis punts forts i els aspectes a millorar.
  • Entrenar estratègies concretes per efectuar una gestió emocional equilibrada i millorar les relacions interpersonals aplicant els principis de l’Ecologia Emocional.
  • Elaborar Manuals de Bones Pràctiques com a forma d’aplicar els coneixements adquirits en el curs: Form-Acció.
  • Treballar en la detecció i diagnòstic de tots aquells elements que poden afectar l’equilibri i benestar emocional de les persones i col·lectius i generar programes de millora des del model Ecologia Emocional.
  • Elaborar projectes basats en Ecologia Emocional per aplicar dins l’àmbit professional i/o personal.

Testimonis

Mira aquest video amb testimonis que ja han cursat el Màster d’Ecologia Emocional:

Duració total del Màster: 250 h
· Hores lectives: 180 h
· Hores no presencials i en linía de treballs individuals / grup: 60 h
· Hores de tutories individuals i evolució personal

Aules de la Fundació en Sant Andreu
Recinte de Fabra i Coats
Carrer Sant Adrià, 20

20 sessions en dissabte. Horari de 9-13’30h i de 15-19’15h

Consulta dates de la propera promoció a secretaria@ecologiaemocional.org

Titol de Màster en Ecologia Emocional amb el 80% d'assistència mínima, lliurament de treballs individuals i grupals i del projecte de final de màster.

Descarrega't el programa
  • Interactiva i vivencial: fomenta la participació, la creativitat i l’acció. Cada sessió consisteix en una part d’exposició, il·lustrada amb abundants exemples i una part pràctica i debat. Tutories individuals amb un acompanyament durant tot el procés.
  • Campus virtual: punt de trobada entre sessió i sessió. En ell s’hi penja tot el material necessari per a cada sessió. Aquest espai també es posa a disposició de l’alumnat perquè el puguin fer servir per compartir i teixir vincles entre ells.
  • Programa reconegut pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Destinataris

• Diplomats, llicenciats i postgraduats, en qualsevol àrea de coneixement que sentin el desig d’adquirir una visió àmplia del món emocional que considera alhora l’ecosistema i els marcs on es desenvolupen les persones i les competències emocionals dels qui les habiten.
  • Professionals de la salut, del medi ambient, de l’educació, del treball social, de la política, les humanitats i les organitzacions.

Consulta Equip Docent i més informació a  www.ecologiaemocional.org/master

Apunta’t a les sessions informatives a les nostres aules de Sant Andreu (recinte Fabra i Coats). Inscriu-te aqui !!

• Pagament únic: 2.400 euros (350 euros matrícula + 2.050 euros a l’inici de curs)
  • Pagament fraccionat per transferència o domiciliat: 2.550 euros (350 euros matrícula + 4 quotes: 550 euros al primer, sisè, dotzè i al setzè mes del curs).
  • Pagament fraccionat domiciliat: 2.550 euros (350 euros matrícula + 14 quotes: 150 euros des del primer mes del curs fins al penúltim + 100 euros l’últim mes).

AMICS DE LA FUNDACIÓ (Mínim dos anys d’antiguitat)

• Pagament únic: 2.280 euros (350 euros matrícula + 1.930 euros a l’inici de curs)
  • Pagament fraccionat per transferència o domiciliat: 2.425 euros (350 euros matrícula + 4 quotes: 575 euros el primer mes de curs + 500 euros al sisè, dotzè i al setzè mes del curs).
  • Pagament fraccionat domiciliat: 2.425 euros (350 euros matrícula + 14 quotes: 140 euros des del primer mes del curs fins al penúltim + 115 euros l’últim mes del curs).

Consulta amb nosaltres les modalitats de matriculació.

Més informació a:

secretaria@ecologiaemocional.org