INCORPORARTE

En el s.XXI, la corporeïtat es presenta com a element fonamental del desenvolupament de les persones. El cos és una clau a la infinita potencialitat de l’ésser humà.
INCORPORARTE és una proposta pedagògica que obre camins vivencials d’intervenció des del cos i el moviment per a l’educació emocional, el desenvolupament en valors i el creixement personal. Aporta eines i recursos metodològics per a la dinamització de grups des de l’experiència motriu i la promoció de la salut psicoecoafectiva del col·lectiu amb el qual es treballa.

Aprofundir en la comprensió de la manera en què el cos i les emocions estan relacionats i saber com traduir aquest vincle, fa comprensible la vida de les persones i l’acció social (Pedraza, 2017).

• Capacitar metodològicament en l’aplicació de dinàmiques corporals per a l’educació emocional i el creixement personal, adquirint eines pràctiques i demostrant recursos d’organització i gestió didàctica en la pràctica corporal.
  • Descobrir el valor de la dimensió corporal per a la salut física, emocional, mental, relacional i essencial.
  • Experimentar pràctiques motrius diverses per a la dinamització de grups. Expressió corporal, tècniques corporals introiectives (massatge, tècniques de respiració, atenció plena i relaxació), comunicació no verbal (mirada, contacte, paralenguaje, llenguatge gestual, espai…), dansa improvisació, danses col·lectives, teatre gestual, esports i jocs.
  • Elaborar un criteri reflexionat sobre la corporeïtat, la motricitat i la seva aplicació.
  • Repensar l’educació incorporant dinàmiques pedagògiques més respectuoses amb l’Ésser.
  • Millorar les habilitats expressives i comunicatives del professional ampliant el seu llenguatge del cos.

DURACIÓ TOTAL INCORPORARTE: 145h
> 108 h presencials.
> 33 h teóricas 75 h práctiques.
> 32 h no presencials de treball individual i grupal.
> 5 h tutories pel seguiment de projectes i evolució personal.

Aules de la Fundació a Sant Andreu. Recinte de Fabra i Coats. Carrer Sant Adrià, 20

Consulta dates de la propera promoció a secretaria@ecologiaemocional.org

Certificat amb un 80% d'assistència mínima i entrega de tots els treballs individuals i grupals.

Descarrega't el programa
  • Vivencial. Activa, lúdica, creativa, cooperativa, de la pràctica a la teoria, buscant rellevància i reflexió; respectant la singularitat de cada persona, contemplant amb importància el vincle i l’afectivitat, basada en el model d’Ecologia emocional.
  • Proposa un procés d’autoconeixement per a desenvolupar competències de facilitació a través de les experiències viscudes i preguntes despertador.
  • Inclou laboratori de pràctica didàctica.

**  Programa reconegut pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya

Destinataris:

. Professionals del món educatiu i de la salut, coaching, psicologia, teràpia ocupacional, educació social, temps lliure, entrenament esportiu, arts escèniques, formadors en entitats i organitzacions, facilitadors de creixement personal, educació emocional i interioritat.

. Persones interessades en el desenvolupament personal i l’acompanyament individual i de grups.

Consulta més informació a www.ecologiaemocional.org/incorporarte/

• Pagament únic: 1.400 euros (300 euros matrícula + 1.100 euros a l’inici de curso)
  • Pagament fraccionat per transferència o domiciliat: 1.500 euros (300 euros matrícula + 3 quotes de 400 euros)
  • Pagament fraccionat domiciliat: 1.500 euros (300 euros matrícula + 10 quotes de 120 euros)

* Preu per Amics i Amigues de la Fundació Ecologia Emocional amb un mínim de 2 anys  d’antiguitat, alumnes o exalumes del Máster d’Ecologia Emocional o d’un altre programa formatiu de l’Institut EE.

• Pagament únic: 1.250 euros (300 euros matrícula + 950 euros a l’inici de curs)
  • Pagament fraccionat per transferència o domiciliat: 1.250 euros (300 euros matrícula + 3 quotes: 325 euros i una de 300 euros)
  • Pagament fraccionat domiciliat:  1.250 euros (300 euros matrícula + 10 quotes de 95 euros)

Consulta amb nosaltres les modalitats de matriculació.

Més informació a secretaria@ecologiaemocional.org