INCORPORARTE

En el s.XXI, la corporeïtat es presenta com a element fonamental del desenvolupament de les persones. El cos és una clau a la infinita potencialitat de l’ésser humà.
INCORPORARTE és una proposta pedagògica que obre camins vivencials d’intervenció des del cos i el moviment per a l’educació emocional, el desenvolupament en valors i el creixement personal. Aporta eines i recursos metodològics per a la dinamització de grups des de l’experiència motriu i la promoció de la salut psicoecoafectiva del col·lectiu amb el qual es treballa.

Aprofundir en la comprensió de la manera en què el cos i les emocions estan relacionats i saber com traduir aquest vincle, fa comprensible la vida de les persones i l’acció social (Pedraza, 2017).

• Capacitar metodològicament en l’aplicació de dinàmiques corporals per a l’educació emocional i el creixement personal, adquirint eines pràctiques i demostrant recursos d’organització i gestió didàctica en la pràctica corporal.
  • Descobrir el valor de la dimensió corporal per a la salut física, emocional, mental, relacional i essencial.
  • Experimentar pràctiques motrius diverses per a la dinamització de grups. Expressió corporal, tècniques corporals introiectives (massatge, tècniques de respiració, atenció plena i relaxació), comunicació no verbal (mirada, contacte, paralenguaje, llenguatge gestual, espai…), dansa improvisació, danses col·lectives, teatre gestual, esports i jocs.
  • Elaborar un criteri reflexionat sobre la corporeïtat, la motricitat i la seva aplicació.
  • Repensar l’educació incorporant dinàmiques pedagògiques més respectuoses amb l’Ésser.
  • Millorar les habilitats expressives i comunicatives del professional ampliant el seu llenguatge del cos.
INSCRIU-TE A LES SESSIONS INFORMATIVES ONLINE !

DURACIÓ TOTAL INCORPORARTE: 145h
> 108 h presencials.
> 33 h teóricas 75 h práctiques.
> 32 h no presencials de treball individual i grupal.
> 5 h tutories pel seguiment de projectes i evolució personal.

Aules de la Fundació a Sant Andreu. Recinte de Fabra i Coats. Carrer Sant Adrià, 20

Dissabtes. Horari de 10:00 a 15:00h i de 16:00 a 20:30h
1. 23 gener 2021
2. 13 febrer 2021
3. 06 març 2021
4. 17 abril 2021
5. 15 maig 2021
6. 05 juny 2021
7. 19 juny 2021
8. 03 juliol 2021
9. 18 setembre 2021
10. 23 octubre 2021
11. 06 novembre 2021
12. 20 novembre 2021
13. 11 desembre 2021

Certificat amb un 80% d'assistència mínima i entrega de tots els treballs individuals i grupals.

Descarrega't el programa
  • Vivencial. Activa, lúdica, creativa, cooperativa, de la pràctica a la teoria, buscant rellevància i reflexió; respectant la singularitat de cada persona, contemplant amb importància el vincle i l’afectivitat, basada en el model d’Ecologia emocional.
  • Proposa un procés d’autoconeixement per a desenvolupar competències de facilitació a través de les experiències viscudes i preguntes despertador.
  • Inclou laboratori de pràctica didàctica.

**  Programa reconegut pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya

Destinataris:

. Professionals del món educatiu i de la salut, coaching, psicologia, teràpia ocupacional, educació social, temps lliure, entrenament esportiu, arts escèniques, formadors en entitats i organitzacions, facilitadors de creixement personal, educació emocional i interioritat.

. Persones interessades en el desenvolupament personal i l’acompanyament individual i de grups.

• Pagament únic: 1.400 euros (300 euros matrícula + 1.100 euros a l’inici de curso)
  • Pagament fraccionat domiciliat: 1.500 euros (300 euros matrícula + 3 quotes de 400 euros)

* Preu per Amics i Amigues de la Fundació Ecologia Emocional amb un mínim de 2 anys  d’antiguitat, alumnes o exalumes del Máster d’Ecologia Emocional o d’un altre programa formatiu de l’Institut EE.

• Pagament únic: 1.250 euros (300 euros matrícula + 950 euros a l’inici de curs)
  • Pagament fraccionat domiciliat: 1.300 euros (300 euros matrícula + 2 quotes: 350 euros i una de 300 euros

Consulta amb nosaltres facilitats de pagament.

Més informació a secretaria@ecologiaemocional.org