Taller: Eines per a millorar les teves sessions virtuals de treball en equip.

El món ha canviat irremeiablement, i la virtualització s’ha convertit en una realitat necessària.

És per això que en aquesta formació et proposo fer d’ella la nostra aliada com a vehicle per a oferir sessions en línia de qualitat.

A través de dues sessions abordarem els aspectes més rellevants a tenir en compte per a incorporar reeixidament les teves facilitacions de grup o formacions a l’univers en línia. La proposta és interaccionar i compartir informació entre els participants, involucrant-los en el procés utilitzant eines senzilles que aportessin agilitat i dinamisme a les teves sessions.

Aquesta formació és totalment aplicable i traslladable a la realitat del vostre dia a dia com a formador o facilitador en línia, independentment de l’àmbit d’intervenció.

OBJECTIU

* Transformar els programes, reunions o sessions virtuals en espais per a compartir, aprenent a promoure una elevada interacció i col·laboració dels participants per a obtenir resultats satisfactoris.
* Veure la tecnologia com una oportunitat que et permet arribar a més gent i disposar de nous recursos.
* Conrear l’espai d’interacció humana que existeix en la formació virtual.
* Potenciar els teus recursos com a facilitador i connectar amb la teva audiència en la “posada en escena en línia”.

FORMAT ON LINE
Duració taller 4h en dos sessions de 2h
Horari de 19h a 21h

ONLINE a través de la Plataforma Zoom Pro

Dijous 10 i 17 de juny 2021

Descarrega't el programa
  • El programa formatiu es desenvoluparà a través de dues sessions de dues hores en línia (de manera síncrona) i de tasques individuals i/o grupals que es desenvolupessin paral·lelament a les trobades (de manera asíncrona). Això permetrà aprofitar al màxim les trobades virtuals.
  • Utilitzarem les eines virtuals des del minut zero per a maximitzar la transferència d’aprenentatges.
  • Alt grau d’experimentació a través de dinàmiques individuals i grupals.

Taller impartit en castellà.

DIRIGIT A totes aquelles persones que vulguin:

• Conèixer quins són els factors clau per a construir i executar un projecte de formació o acompanyament pràctic i eficient.
  • Obtenir coneixement d’eines per a realitzar sessions virtuals dinàmiques i col·laboratives per a fomentar la participació dels assistents.
  • Aprendre recursos per a adaptar les teves formacions presencials a format virtual d’impacte, o millorar les formacions en línia fent-les més àgils.

FORMADORA:

Eugènia Dalmau i Lluch. Coach, Facilitadora de grups i Formadora.  Máster Desarrollo personal y liderazgo (Borja Vilaseca Institute). Máster ejecutivo en Dirección de RRHH (EADA Business School). Facilitadora de grups (Fundació Ecologia Emocional). Formadora del Método Sabaté. Creadora del curs de comunicació “TOT COMUNICA, eines per a una comunicació efectiva i afectiva”.

PREU:  60 €    –       Preu per Amics i Amigues de la Fundació: 50 €

Bonificable per FUNDAE

No et quedis sense plaça! Fes aquí la teva inscripció