Autoliderar-se per liderar

Inici curs: 8 de novembre 2022

El coneixement d’un mateix i el desenvolupament ple de totes les dimensions que ens formen és un element clau a l’hora d’assumir el lideratge de la mateixa existència. I només si ens autoliderem podrem liderar. Només si som capaços de gestionar ecològicament les nostres emocions podrem establir ponts que ens vinculin positivament als altres. De fet, les nostres emocions constitueixen el vincle fonamental amb les altres persones; una font important d‘automotivació i una via d’informació sobre la nostra percepció i vivència del que passa al nostre voltant i en el nostre interior. I són les persones les qui conformen les organitzacions. Persones ètiques i amb qualitat emocional per aconseguir organitzacions més afectives i efectives: Organitzacions amb cor.

• Conèixer el model d’Ecologia Emocional que fa un pas més enllà al de la Intel·ligència Emocional incorporant els valors de la responsabilitat d’autoliderar la pròpia vida i la consciència de l’impacte que la gestió de les nostres emocions té en les nostres relacions personals.
  • Aprofundir en el coneixement de la nostra dimensió afectiva i treballar el vocabulari emocional.
  • Treballar per ser capaços d’expressar el que volem i sentim sense contaminar i amb millors resultats.
  • Fomentar un estil de lideratge CAPA (Creatiu–Afectiu–Pacífic–Autònom).

Formadors

En aquesta edició única, els facilitadors d’aquest curs seran en Jaume Soler i Mercè Conangla, creadors del model Ecologia  Emocional i fundadors de la Fundació Ecologia Emocional.

15 hores (5 sessions de 3 hores)

Fundació Ecologia Emocional.
Carrer de Sant Adrià, 20 (Recinte Fabra i Coats)

Dimarts, de 10:00 a 13:00 h.
8, 15, 22 i 29 de novembre 2022
13 de desembre 2022

Certificat d'assistència i aprofitament, amb el mínim del 80% d'assistència.

Descarrega't el programa

Metodologia

Serà un curs d’entrenament aplicant visions, eines i recursos de l’Ecologia Emocional. Molt interactiu i vivencial. Es treballarà amb exercicis i dinàmiques individuals i de grup.

A qui va dirigit

• Professionals que treballin en tota mena d’organitzacions i que vulguin col·laborar en la millora de la qualitat ètica i emocional d’aquestes.
  • Persones que liderin equips i que vulguin i incrementar les seves habilitats de comunicació i relació amb vista a assolir millor els objectius que es proposen.
Inversió
  • Preu Amics i Amigues de la Fundació Ecologia Emocional: 195 euros (Fes-te Amic i Amiga de la Fundació per 45 € anuals).
  • Preu general: 350 euros.

Inscriu-te AQUÍ a aquest curs

Nom*