Cuidar-se per acompanyar els fills/filles. Format mixte (online-presencial).

Training d‘Ecologia Emocional per a pares i mares d’adolescents a partir d’11 o 12 anys.

Proposta formativa que neix de la necessitat latent que observem d’acompanyar a pares i mares a cuidar-se per acompanyar els seus fills i filles adolescents.

Durant el programa impartit d’adolescents ‘Emociona’t amb la vida‘ hem descobert, a través d’ells, la importància d’anar tots amb la mateixa direcció i de crear un espai emocionalment protegit a la família on l’Ecologia Emocional estigui present.

• Un espai on les pors puguin comunicar-se i expressar-se.
    • Un espai on l’amor sigui l’energia d’unió.
    • Un espai on tots en som part i avancem i junts, cadascú al seu ritme.
    • Un espai que ens apropi enlloc d’allunyar-nos.

Això només serà possible si tu et cuides primer.
No oblidis que el vostre exemple i la coherència amb els valors és el que més impacte als fills.

OBJECTIUS:

• Posar a la teva disposició eines per aplicar en el teu dia a dia amb tu i el teu fill/a adolescent.
  • Co-crear un espai protegit entre pares i mares, per compartir i vivenciar les diferents realitats i relacions amb els fills adolescents.
  • Acompanyar-te a cuidar-te, sempre amb la mirada posada als fills i al camí d’acompanyar-los a créixer des de l’amor i la confiança.

20 hores, amb una duració de 3 mesos.

Format Mixte, combinació entre sessions presencials (4 sessions) i sessions online (6 sessions).

(sempre adaptant-nos a les restriccions sanitàries del moment de la formació)

Sessions online:
A través de la plataforma ZoomPro.

Sessions presencials:
Aules Fundació Ecologia Emocional
C/Sant Adrià, 20 (Barcelona). Recinte Fabra i Coats

Programa posposat per iniciar a setembre. Pendent de definir dates concretes.
Escriu-nos i t'avisarem!

Descarrega't el programa

L’Ecologia Emocional proposa una metodologia vivencial. Desitgem que totes les persones participants siguin els protagonistes del programa, el sentin i visquin.

En acompanyarà el llibre ´Ámame para que me pueda ir” de Jaume Soler i Mercè Conangla, així com altres recursos d’Ecologia Emocional per compartir i aprendre a través de metàfores, frases i temàtiques molt adequades als temes que proposem i que conviden als pares a reflexionar.

Els continguts indicats al programa s’adaptaràn a les necessitats i desitjos del grup, creant entre tots un espai emocionalment protegit on aprendre’m a cuidar-nos per cuidar i acompanyar al nostres fills i filles.

FORMADORES:

Bet Masallera.  Pedagoga, Coach Emocional i formadora. Experta en comunicació emocional i afectiva per potenciar el benestar i l’autoestima dels adolescents, joves i adults.

Laura Esquinas. Psicòloga individual, familiar i de parella amb més de 15 anys d’experiència acompanyant a les persones en els seus processos de canvi.

Inversió:   275 € preu per persona i 20% de descompte si vens en parella: 440€ preu per parella

SI ets Amic o Amiga de la Fundació:   225 € preu per persona i 20% de descompte si vens en parella: 360€ preu per parella

No ho pensis més i fes la teva inscripció aqui!

T’hi esperem.