CERTIFICACIÓ EN FACILITACIÓ I DINÀMIQUES DE GRUPS

On hi ha persones s’estableixen dinàmiques de grup que poden anar en la línia de crear o en la de destruir: família, escoles, treball, amistats, organitzacions de tota mena…

La missió d’aquesta certificació és la capacitació en la conducció i facilitació de tota mena de grups per a afavorir la creació de vincles sans i emocionalment ecològics que contribueixin a l’assoliment dels objectius personals i col·lectius, buscant l’excel·lència amb elevats nivells de creativitat. Les dinàmiques per a grups són un bon mitjà per a vincular els coneixements a la pràctica, ja que no es pot ensenyar cap habilitat només parlant d’ella.

Aquest programa es basa en els principis de Form-Acció i de No Implicació que s’han aplicat amb èxit en múltiples programes en Fundació Ecologia Emocional. El grup es converteix en un espai protegit de respecte.

**  Programa reconegut pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

• Proporcionar una visió ecosistémica dels fenòmens grupals aplicant visions, metàfores i tècniques noves de dinàmiques de grup.
  • Capacitar per a dur a terme una anàlisi dels moviments, forces i fenòmens que tenen lloc en els grups.
  • Facilitar eines pràctiques i metodologia per a aplicar en cadascuna de les etapes que conformen la vida d’un grup.
  • Promoure l’aprenentatge i adquisició de coneixements, habilitats, valors i actituds, i que aquests es plasmin en accions concretes.
  • Proporcionar recursos perquè cada persona es conegui a si mateixa, es comprengui i respecti a fi de ser capaç de comprendre i respectar als altres interactuant de forma positiva i vinculant-se de forma sana.
  • Crear un context que faciliti desenvolupar les competències de gestió emocional i habilitats per a la facilitació de grups.

Durant el mes de setembre fem sessions informatives amb la Coordinadora del Programa, Paula Gelpi, a les nostres aules de Sant Andreu (recinte Fabra i Coats). Inscriu-te aqui !!

Duració total programa 150h
Formació Presencial 110 h
Laboratori Práctiques 40h

Horaris: Un dissabte al mes: de 9 a 14.15 h y de 15.30 a 19 h.

Aules de la Fundació en Sant Andreu
Recinte de Fabra i Coats
Carrer Sant Adrià, 20

Consulta dates de la propera promoció al programa

Títul de 'Facilitació i Dinàmiques de Grup', amb una assistència mínima del 80% de les hores presencials i entrega dels treballs individuals i grupals.

Descarrega't el programa

És una metodologia interactiva i vivencial que fomenta la participació, la creativitat i l’acció. Les
dinàmiques de grup es creen, es viuen i es reflexionen extraient aprenentatges pràctics del que s’ha
experimentat. Fomenta:

• El Creixement Personal dels participants
  • La participació activa dels alumnes
  • Escolta activa i consciència col·lectiva
  • La iniciativa i creativitat
  • Actituds positives davant els problemes de relació
  • La comunicació inter i intrapersonal

Destinataris

• Persones que desitgin desenvolupar o perfeccionar les seves habilitats com a facilitadors de dinàmiques de grups.
  • Professionals vinculats al món de la psicologia, teràpia i facilitadors del creixement personal.
  • Professionals de l’educació, docents, entrenadors esportius, polítics, treballadors i educadors socials, formadors, pedagogs, coaches.
  • Professionals d’organitzacions i empreses que lideren grups i equips de treball.
  • Professionals de la salut i aquells que treballen amb col·lectius específics o de prevenció de riscos laborals i psicosocials.
  • Professors, consultors, formadors, que vulguin millorar i perfeccionar les seves tècniques de dinamització i facilitació de grup
  • Pagament únic: 1.500 euros (300 euros matrícula + 1.100 euros a l’inici de curs)
  • Pagament fraccionat per transferència o domiciliat: 1.500 euros (300 euros matrícula + 3 quotes de 400 euros)
  • Pagament fraccionat domiciliat: 1.500 euros (300 euros matrícula + 10 quotes de 120 euros)

* Preu per Amics i Amigues de la Fundació Ecologia Emocional amb un mínim de 2 anys de antiguitat, alumnes o exalumes del Máster d’Ecologia Emocional o un altre programa formatiu de l’Institut EE.

• Pagament únic: 1.250 euros (300 euros matrícula + 950 euros a l’inici de curs)
  • Pagament fraccionat per transferència o domiciliat: 1.250 euros (300 euros matrícula + 3 quotes: 325 euros i una de 300 euros)
  • Pagament fraccionat domiciliat: 1.250 euros (300 euros matrícula + 10 quotes de 95 euros

Més informació a secretaria@ecologiaemocional.org