CERTIFICACIÓ EN FACILITACIÓ I DINÀMIQUES DE GRUPS

On hi ha persones s’estableixen dinàmiques de grup que poden anar en la línia de crear o en la de destruir: família, escoles, treball, amistats, organitzacions de tota mena…

La missió d’aquesta certificació és la capacitació en la conducció i facilitació de tota mena de grups per a afavorir la creació de vincles sans i emocionalment ecològics que contribueixin a l’assoliment dels objectius personals i col·lectius, buscant l’excel·lència amb elevats nivells de creativitat. Les dinàmiques per a grups són un bon mitjà per a vincular els coneixements a la pràctica, ja que no es pot ensenyar cap habilitat només parlant d’ella.

Aquest programa es basa en els principis de Form-Acció i de No Implicació que s’han aplicat amb èxit en múltiples programes en Fundació Ecologia Emocional. El grup es converteix en un espai protegit de respecte.

**  Programa reconegut pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

• Proporcionar una visió ecosistémica dels fenòmens grupals aplicant visions, metàfores i tècniques noves de dinàmiques de grup.
  • Capacitar per a dur a terme una anàlisi dels moviments, forces i fenòmens que tenen lloc en els grups.
  • Facilitar eines pràctiques i metodologia per a aplicar en cadascuna de les etapes que conformen la vida d’un grup.
  • Promoure l’aprenentatge i adquisició de coneixements, habilitats, valors i actituds, i que aquests es plasmin en accions concretes.
  • Proporcionar recursos perquè cada persona es conegui a si mateixa, es comprengui i respecti a fi de ser capaç de comprendre i respectar als altres interactuant de forma positiva i vinculant-se de forma sana.
  • Crear un context que faciliti desenvolupar les competències de gestió emocional i habilitats per a la facilitació de grups.
INSCRIU-TE A LES SESSIONS INFORMATIVES ONLINE !

Duració total programa 150h
Formació Presencial 110h
Laboratori Práctiques 40h

Aules de la Fundació en Sant Andreu
Recinte de Fabra i Coats
Carrer Sant Adrià, 20

Dissabtes. Horari de 9:00 a 14:15h i de 15:30 a 19:00h
1. 16 gener 2021
2. 30 gener 2021
3. 20 febrer 2021
4. 13 març 2021
5. 10 abril 2021
6. 24 abril 2021
7. 22 maig 2021
8. 05 juny 2021
9. 19 juny 2021
10. 10 juliol 2021
11. 04 setembre 2021
12. 16 octubre 2021

Títul de 'Facilitació i Dinàmiques de Grup', amb una assistència mínima del 80% de les hores presencials i entrega dels treballs individuals i grupals.

Descarrega't el programa

És una metodologia interactiva i vivencial que fomenta la participació, la creativitat i l’acció. Les
dinàmiques de grup es creen, es viuen i es reflexionen extraient aprenentatges pràctics del que s’ha
experimentat. Fomenta:

• El Creixement Personal dels participants
  • La participació activa dels alumnes
  • Escolta activa i consciència col·lectiva
  • La iniciativa i creativitat
  • Actituds positives davant els problemes de relació
  • La comunicació inter i intrapersonal

PROFESSORAT:    Programa impartit per l’equip de formadors del Institut d’Ecologia Emocional. Veure equip docent.

Destinataris

• Persones que desitgin desenvolupar o perfeccionar les seves habilitats com a facilitadors de dinàmiques de grups.
  • Professionals vinculats al món de la psicologia, teràpia i facilitadors del creixement personal.
  • Professionals de l’educació, docents, entrenadors esportius, polítics, treballadors i educadors socials, formadors, pedagogs, coaches.
  • Professionals d’organitzacions i empreses que lideren grups i equips de treball.
  • Professionals de la salut i aquells que treballen amb col·lectius específics o de prevenció de riscos laborals i psicosocials.
  • Professors, consultors, formadors, que vulguin millorar i perfeccionar les seves tècniques de dinamització i facilitació de grup
  • Pagament únic: 1.400 euros (300 euros matrícula + 1.100 euros a l’inici de curs)
  • Pagament fraccionat domiciliat: 1.500 euros (300 euros matrícula + 3 quotes de 400 euros)

* Preu per Amics i Amigues de la Fundació Ecologia Emocional amb un mínim de 2 anys de antiguitat, alumnes o exalumes del Máster d’Ecologia Emocional o un altre programa formatiu de l’Institut EE.

• Pagament únic: 1.250 euros (300 euros matrícula + 950 euros a l’inici de curs)
  • Pagament fraccionat domiciliat: 1300 euros (300 euros matrícula + 2 quotes: 350 euros i una de 300 euros)

** Consulta facilitats de pagament de la Fundació.

Més informació a secretaria@ecologiaemocional.org