Nom Pròpia / Tercers Descripció Duració

SN51948d5d372e3
Pròpia Sense especificar Al finalitzar la sessió de navegació
yams_lang

• Si utilitzeu Microsoft Internet Explorer, en l’opció de menú Eines> Opcions d’Internet> Privadesa> Configuració.
• Si utilitzeu Google Chrome, en l’opció de menú Configuració> Privadesa
• Si utilitzeu Safari, en l’opció de menú Preferències> Seguretat

En el cas que el seu navegador no figuri en la llista anterior, a la secció “Ajuda” de la mateixa trobareu les instruccions necessàries per modificar la configuració.

– Internet Explorer: InPrivate

– FireFox: Navegació Privada

– Google Chrome: Incògnit

– Safari: Navegació Privada

– Opera: Navegació Privada

Per a més informació, FUNDACIÓ ÀMBIT recomana la lectura de la secció d’ajuda del navegador.

Moltes gràcies i gaudeix de la teva navegació!

Darrera modificació: 21 juny 2018

Text legal desenvolupat per:
Área Digital Abogados, S.L.P.
adabogados.net