Des de la Fundació Ecologia Emocional et convidem a participar a la I Jornada del Laboratori d’Investigació sobre Emocions i Diversitat (LIED), on reflexionarem sobre conceptes com la diversitat funcional, la discapacitat, les limitacions, les capacitats, la percepció de la societat, les repercusions emocionals de la diversitat funcional i com gestionar-les des del model de l’Ecologia Emocional.

La jornada tindrà lloc el 18 de juny de 9.00 h a 14.00 h al Recinte de la Fabra i Coats de Sant Andreu (Barcelona). L’entrada és gratuïta amb inscripció prèvia, però atenció perquè l’ aforament és limitat. Aquells qui ho vulguin poden fer donatius voluntaris per Bizum al 05107.

L’acte comptarà amb una xerrada-debat sobre la gestió emocional de la diversitat, a càrrec de Rafa Reoyo, coordinador del LIED. Seguirà amb una xerrada-debat sobre  la mirada personal, transgresora i resilient de la vivència de la diversitat funcional, de la mà d’en Jordi Dueso. I acabarà amb un taller amb el qual ens aproximarem a la dimensió emocional més profunda de la diversitat funcional, fent conjuntament un mapa propi i personal de tot aquelles qüestions opressores que viuen diàriament les persones amb diversitat funcional, per acabar transformant-les des de la creativitat.

Pots consultar el programa complet en aquest enllaç i inscriure’t aquí