Mercè Conangla, cocreadora del model i la Fundació Ecologia Emocional, és una de les 16 ambaixadores escollides per l’Ajuntament de Manresa pel seu vincle amb la ciutat i per la seva destacada trajectòria professional i la seva influència en l’àmbit català, estatal i internacional.

El diari Regió 7 ha recollit la notícia. Compartim amb vosaltres el fragment dedicat a la Mercè Conangla i un vídeo amb la seva intervenció. El trobareu al cos de la notícia, on podeu conèixer el nom i trajectòria de les 16 persones seleccionades.

Maria Mercè Conangla Martin (Manresa, 1958)

Crea, amb Jaume Soler, el model Ecologia Emocional i la Fundació Ecologia Emocional (1996), on assessora pedagògicament dos dels seus Instituts, l’IREECP (Institut de Recerca en Ecologia Emocional i Creixement Personal) i l’Institut de la Bondat en Acció. És psicòloga, amb especialitats clínica i educativa, infermera, escriptora i conferenciant internacional. Conjuntament amb Jaume Soler han escrit vint-i-sis llibres del seu model, alguns dels quals traduïts al francès, anglès, portuguès, italià i búlgar. Els seus darrers llibres publicats son Bondat en Acció (Editorial Amat), i EmoContes: Un cor farcit d’emocions (Edicions Parramon). Distingida, conjuntament amb Jaume Soler, com a membre honorària de l’Academia Mexicana de Educación, l’any 2020, amb la insígnia Atenea per l’aportació a l’educació mundial del model Ecologia Emocional.