La Fundació Ecologia Emocional ha fet un estudi per diagnosticar la manera com els joves experimenten les emocions

Les emocions ens fan fer com són, i sovint aquestes expressions i la manera com interpretem el nostre entorn varia segon l’etapa de la vida en què ens trobem. Recentment, la Fundació Ecologia Emocional ha presentat un estudi on 2.450 adolescents de 14 instituts de la demarcació de Barcelona s’han fet un autodiagnòstic sobre la manera com experimenten aquestes emocions. En total hi han participat 14 instituts del Vallès Occidental, el Barcelonès, el Baix Llobregat, l’Alt Penedès, el Bages i el Moianès. N’ha parlat en una entrevista a Nació Sabadell la psicòloga i infermera Mercè Conangla, presidenta de la Fundació.

Llegeix l’entrevista sencera aquí