Avançament XIII Jornada Fundació Ecologia Emocional 2020

Reserva't la data!

XIII Jornada Fundació Ecologia Emocional

Reserva't el dissabte 25 d'abril del 2020 per compartir amb nosaltres una Jornada plena d'ART.

Què és ART i quines diferents manifestacions d’art estan presents a la nostra vida? Música, pintura, art dramàtic, poesia, dansa, filosofia….

Podem fer també de la nostra vida una forma d’art?

Tot plegat ho reflexionarem amb grans ponents que ens parlaran des de les seves experiències de la capacitat que té l’ART de generar i rescatar la bellesa interior i exterior.

Ho compartirem des de la mirada de la neurociència, la música, la infermeria, la psicologia, la educació, la filosofia…

Això i molt més. T’hi esperem!

Programació XIII Jornada Fundació Ecologia Emocional:

9,00 – 9,30h.    Arribada i acreditacions.

9,30 – 10,15h. Benvinguda i Conferència Inaugural. Bondat en Acció: L’Art d’avançar cap a una cultura de pau. Mercè Conangla.

10,15 – 11,00h. Els sentits i les emocions al nostre cervell. Gema Huesa

11,00 – 11,45h. Pausa.

11,45 – 12,30h. Emocions estètiques i empatia: aplicacions a la música. Rafel Bisquerra.

12,30 – 13,15h. L’Art i la Cura són la meva passió: Infermeria. Antonio Torres.

13,15 – 14,00h. La dansa de les emocions. Paula Gelpi.

14,00 – 16,00 h Pausa per dinar.

16,00 – 17,00h. Espai d’art i creació. Núria Molina.

17,00 – 17,45h. LiderART-te per SERvir en una Escola de Vida. Jordi Vilaseca.

17,45 – 18,15h. Pausa

18,15 – 19,00 La bellesa com a camí de transcendència. Xavier Guix.

Lloc:  Espai Bota. Recinte Fabra i Coats. C/Sant Adrià, 20. Barcelona

Preus:

• 35€ Amics i Amigues de la Fundació.
  • 60€ Públic en general per inscripcions i pagament abans del 31 març.
  • 70€ Públic en general per inscripcions i pagament a partir de l’1 d’abril.10,1

Fes la teva pre-reserva de plaça i contactarem amb tu de seguida que  obrim inscripcions!

Moltes gràcies pel teu interès!

Estic d’acord amb la Política de Privacitat

Aquestes dades seran introduïdes en un fitxer informatitzat de la Fundació Ecologia Emocional. Les dades seran utilitzades només per facilitar la gestió de la Fundació, no seran cedides a tercers i seran custodiades seguint els protocols establerts a la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal vigent.