Encara ens dura el somriure a la cara i el sentiment de gratitud en recordar la celebració dels 25 anys de la Fundació el passat 7 de maig.

Volem allargar una mica més aquesta sensació i per això compartim alguns dels millors moments de la jornada que hem anat recollint a les nostres xarxes socials. A més d’agrair-te un cop més que siguis una part tan important d’aquest llarg camí que compartim.

En aquest enllaç podràs gaudir d’un resum a través de les històries destacades del compte d’Instagram de la Fundació. I, si encara no ens segueixes a Instagram, aprofita per fer-ho aquí i no perdre’t res!

El mateix dia de la jornada, el programa emblemàtic de Catalunya Ràdio “L’Ofici de viure”, amb Gaspar Hernàndez, també va celebrar amb nosaltres els seus 15 anys en antena. I ho va fer amb una gravació especial i en directe on van participar, com a referents del desenvolupament personal, Mercè Conangla, Xavier Guix, Antoni Bolinches i Jenny Moix. Si encara no l’has escoltat, aquí pots fer-ho!

I, per últim, et recomanem que no et perdis tampoc alguns moments ben emotius que hem compartit a través del compte de Twitter. Aquest en particular ens encanta.