Fes-te Amic/ga

Vull fer-me Amic/ga

Per col·laborar en la viabilitat d’un projecte socialment útil que aposta pel canvi i la millora social, a partir del treball i la millora dels nivells de benestar psicològic i de realització individual i col·lectiva.

Amb una aportació de 45€/any podràs participar en les activitats del programa de la Fundació,  i obtenir preus  especials en formacions.

També pots col·laborar amb nosaltres com a investigador a l’Institut de Recerca en Ecologia Emocional i Creixement Personal o al Laboratori d’Investigació d’emocions des de la diversitat (LIED)

I ara també pots fer AMIGA LA TEVA ORGANITZACIÓ!

Gràcies per la teva col.laboració!

Estic d’acord amb la Política de Privacitat

Vull fer-me entitat/organització amiga

PERSONES SENSIBLES, ORGANITZACIONS AMB COR

Són organitzacions emocionalment ecològiques: una mica més que capital, una mica més que diners i una mica més que resultats. Soler & Conangla.

Per la Fundació Ecologia Emocional les organitzacions són importants motors de canvi social que poden generar canvis reals en la vida de les persones.

Establir aliances amb empreses que comparteixen la seva estratègia de Responsabilitat Social Corporativa amb la de la Fundació Ecologia Emocional ens permet continuar donant viabilitat a un projecte socialment útil que aposta pel canvi i la millora social, a partir del treball i la millora dels nivells de benestar psicològic i de realització individual i col.lectiva, donant-los les eines necessàries perquè siguin elles mateixes les generadores de canvis, a nivell individual i en tot el seu entorn.
    Us animem a fer la vostra organització amiga de la Fundació Ecologia Emocional!

Com puc fer a la meva organització ‘AMIGA’ de la Fundació? Amb una aportació anual entre 150 i 500 €/any (valors aproximats en funció del número de persones que hi treballeu)

• Fins a 100 persones: 150€/any
    • De 100 a 300 persones: 300 €/any
    • De 300 a 1000 persones: 500€/any
    • Més de 1000 persones: a concretar

Què oferim ?

• Oferir recursos per donar millor respostes als reptes del l’àrea de Responsabilitat Social Corporativa, pel que fa referència al benestar emocional i prevencio del estrès dels treballadors.
    • Tot el personal de la teva organització podrà gaudir de totes les activitats del programa anual de l’Institut de Creixement Personal de forma totalment gratuïta.
    • Tot el personal de la teva organització podrà obtenir descomptes (preu Amic/Amiga) a tots el programes formatius de l’Institut d’Ecologia Emocional.
    • Descomptes a totes les formacions que impartim a la teva organització.
    • Visibilitat de la teva organització en els nostres materials de comunicació i xarxes socials, així com esment en les diferents notes de premsa.
    • Possibles col·laboracions a mida.

Desgravacions fiscals

Abans del període de presentació del IRPF, totes les empreses col·laboradores reben el Certificat Fiscal amb les aportacions realitzades a Fundació Ecologia Emocional durant l’any.  Les empreses poden deduir-se fins al 35% en la quota íntegra de l’Impost de Societats, amb un límit del 10% de la base imposable. En el cas d’autònoms, el percentatge de deducció fiscal és de fins al 25% de l’IRPF de les aportacions realitzades.