Activitats Fabraestiu 2022

Activitats de la Fundació Ecologia Emocional dins de la programació Fabraestiu 2022

Fabraestiu és una programació d’activitats adreçades a infants i joves, que es realitza durant el mes de juliol i està organitzada per les entitats del Recinte Fabra i Coats de Sant Andreu, on està ubicada la Fundació Ecologia Emocional.

Aquest any la Fundació Ecologia Emocional us ofereix les següents activitats gratuïtes i per assistir-hi cal fer inscripció prèvia.

Música i Emocions

Dimecres, 6 de juliol, de 18:30 a 20:00 h.
Infants a partir de 4 anys
Lloc: Fundació Ecologia Emocional. Recinte Fabra i Coats. Carrer Sant Adrià, 20, 08030 Barcelona

Amb la meravellosa violoncel·lista Núria Conangla ens endinsarem en el nostre interior a través de la música. Posarem nom a les emocions que ens evocaran diversos fragments musicals interpretats en directe i ens permetrem expressar el que sentim, per tal d’afavorir la presa de consciència del nostre món emocional.

Diversitat i Autoestima

Divendres, 8 de juliol de 18:30 a 20:00 h.
Infants a partir de 4 anys

Prendrem consicència del valor de l’autoestima mitjançant la visualització d’uns emotius curtmetratges. Reflexionarem amb els nens i nenes sobre el que han entès del que han vist i algunes vivències que recorden.

Contes i Vivències

Dijous, 14 de juliol de 18:30 a 20:00 h.
Infants a partir de 3 anys

Des del plaer de llegir i escoltar contes farem un recorregut emocional a través de les històries del llibres Pessigolles per al cor i Emocontes, un cor farcit d’emocions.

Pessigolles per al cor
Farem un viatge emocionant per fer feliç el cor. Voleu saber com es juga a contagiar somriures? Us agradaria tastar la truita de fils de colors que ajuda a recuperar les pessigolles? I provar de fer melmelada per fer més dolços els moments tristos?

Emocontes: un cor farcit d’emocions
Lectura per conèixer la Casa de les Emocions. Viatjarem a diferents planetes emocionals amb l’estel CAPA. Descobrirem quins paisatges i quins personatges amaga cadascun d’ells. Viurem un munt d’aventures als planetes Calma, Alegria, Tristesa, Por, Ira i Confiança.

Ioga i Ecobondat

Divendres, 22 de juliol de 18:30 a 20:00 h.
Infants a partir de 4 anys

Veure el ioga com un joc, com una transformació constant, jugant a inventar-nos històries amb alguns animals i les seves postures per a poder interioritzar valors com la cultura de pau, el respecte per un mateix i pels altres, l’autonomia, l’amor i la creativitat (model CAPA de persona).

Ecobondat, estimar i ser sensibles a tota forma de vida. La natura, els animals des de la presència i la respiració, des de la calma i l’atenció al moment present. Des de la gran capacitat que tenim de SER, des de ben petits.

Fes aquí la inscripció gratuïta per aquesta activitat