L’assetjament escolar, la impaciència i la relació amb les TICS angoixa el jovent

Es coneixen els adolescents? Com se senten i què senten en el seu dia a dia a les aules? L’Institut de Recerca en Ecologia Emocional i Creixement Personal de la Fundació Ecologia Emocional de Barcelona ha elaborat un rigorós estudi sobre les emocions de 2.450 adolescents, entre 11 i 18 anys, de 14 centres educatius de la província de Barcelona, entre els quals hi ha l’Escola Santa Clara, vinculada al Club Natació Sabadell (CNS).

Dels centres participants de sis comarques diferents, un 62% són públics i un 38% són concertats. De la resta del Vallès Occidental hi ha l’institut Vacarisses, de Vacarisses, i els centres Joaquina de Vedruna i Vedruna-La Vall, de Terrassa.

Els joves s’han sincerat després de fer una autoexploració a través d’un qüestionari de 100 preguntes dividides en 10 àrees d’exploració (veieu el quadre adjunt) del test anomenat B-SEA (Benestar i Salut Emocional dels Adolescents).

Font Diari Sabadell, descarrega’t el reportatge sencer